خرید اسپیکر بلوتوث بیتس beats « فروشگاه بازارکده | خريد پستي

a a
خرید اسپیکر بلوتوث بیتس beats
توضیحات : خرید اسپیکر فلش خور بیتس , فروش اسپیکر بیسیم بیتس , خرید اینترنتی اسپیکر بلوتوث بیتس ارزان , ارزانترین فروشگاه اینترنتی فروش انواع اسپیکرهای بلوتوثی بیتس , ارزانترین فروشگاه لوازم دیجیتالی محصولات اورجینال با ضمانت       فروش اسپیکر بلوتوث دار بیتس مدل BEATS PILL  محصول کمپانی بیتس - اورجینال   دارای ضمانت 7 روزه تست و بازگشت کالا   پرداخت هزینه محصول پس از تحویل درب منزل         اسپیکر بلوتوث دار بیتس مدل BEATS PILL  محصول ...

قیمت: بزودی تومان

خرید اسپیکر بلوتوث بیتس beats
قیمت: بزودی تومان

خرید اسپیکر فلش خور بیتس , فروش اسپیکر بیسیم بیتس , خرید اینترنتی اسپیکر بلوتوث بیتس ارزان , ارزانترین فروشگاه اینترنتی فروش انواع اسپیکرهای بلوتوثی بیتس , ارزانترین فروشگاه لوازم دیجیتالی محصولات اورجینال با ضمانت

 

 

 

فروش اسپیکر بلوتوث دار بیتس مدل BEATS PILL  محصول کمپانی بیتس – اورجینال

 

دارای ضمانت 7 روزه تست و بازگشت کالا

 

پرداخت هزینه محصول پس از تحویل درب منزل

 

speaker-bluetooth-beats-11

 

 

 

اسپیکر بلوتوث دار بیتس مدل BEATS PILL  محصول کمپانی بیتس – اورجینال

 

مناسب برای انواع گوشیهای هوشمند و تبلت ها , کامپیوتر , لپ تاب , و سایر لوازم دیجیتالی که دارای بلوتوث یا بدون بلوتوث هستند .

 

 

امکان اتصال انواع فلش مموری و کارت حافظه ها

 

دارای باتری حرفه ای لیتیومی

 

شارژ کامل حدود 2 ساعت

 

شارژ دهی و استفاده مداوم بیش از 7 ساعت

 

قدرت صدا : با بیش از 95 دی سی بل

 

دارای بیس و بم عالی صدا

 

برد بیسیم تا حدود 15 متر

 

دارای گیرنده رادیو

 

speaker-bluetooth-beats-1

 

معرفی کامل این محصول  :

 

اسپیکر بلوتوث بیتس پیل BEATS PILL را می توانید به عنوان اسپیکر بی سیم و همچنین اسپیکر با سیم استفاده نمایید، در صورت استفاده از اسپیکر بی سیم منبع انرژی این اسپیکر بلوتوث باتری لیتیوم می باشد، این اسپیکر دارای خروجی صدایی بوده که این قابلیت را به محصول می دهد تا با سایر اسپیکرها متصل گردد، از ویژگی هی این اسپیکر بیس و بم عالی صدا می باشد، این اسپیکر در ابعاد و حجم کچکی طراحی شده و به راحتی قابل حمل می باشد، این اسپیکر دارای وزن سبکی می باشد و به راحتی در کیف جا می گیرد و این قابلیت را دارد که شما بتوانید به تماس های تلفنی خود نیز پاسخ بدهید.

 

speaker-bluetooth-beats-21

 

اتصال بی‌سیم و همچنین میکروفون داخلی این محصول، قابلیت پاسخ‌گویی به تماس‌های تلفنی و برقراری مکالمات تلفنی را با کیفیت صدای فوق‌العاده خود امکان‌پذیر ساخته است. این اسپیکر انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری لیتیوم-یونی داخلی تامین می‌کند که قادر است تا ۷ ساعت به صورت مداوم شارژدهی کند.

 

Beats-Pill-accu-speaker-rood-rechts

 

 

محصول کمپانی بیتس – اورجینال

 

دیگر ویژگی این اسپیکر وجود یک خروجی صدا است که با استفاده از آن می‌توان این اسپیکر را به اسپیکرهای دیگر متصل ساخت و صدا را از دو اسپیکر شنید. صدای بم و همچنین بیس تولید شده توسط این اسپیکر بسیار قوی است، به صورتی که حتی از فواصل دور نیز قابل تشخیص می‌باشد. اسپیکر پیل با وزن بسیار کم خود می‌تواند در همه جا همراه شما باشد و به واسطه ابعاد کوچک خود در هر کیف یا وسیله حمل دیگری جای گیرد. کیف حمل عرضه شده به همراه این اسپیکر دارای یک قلاب است که اتصال آن به کوله پشتی را ممکن ساخته است.

 

 

speaker-bluetooth-beats-123

 

اسپیکر بیتس مدل پیل (Pill) با ابعاد جمع و جور و وزن سبک خود در هر کجا که باشید شور و هیجان گوش دادن به موسیقی را برای شمابه ارمغان می‌آورد. این اسپیکر به دو صورت بی‌سیم و باسیم و از طریق بلوتوث، NFC و جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا به دستگاه مورد نظر شمامتصل می‌شود. برای اتصال از طریق NFC فقط کافیست یک تماس کوچک بین دستگاه مورد نظر و این اسپیکر برقرار کنید تا بتوانید به سرعت موسیقی مورد علاقه خود را از طریق این اسپیکر بشنوید. برای اتصال از طریق بلوتوث هم باید بلوتوث دستگاه مورد نظر و بلوتوث اسپیکر را روشن و دو دستگاه را باهم جفت (Pair) کرد تا این اسپیکر بتواند صدایی فوق‌العاده باکیفیت را برای شما پخش کند. با اتصال بی‌سیم این اسپیکر به لپ‌تاپ یا هر دستگاه دیگری که به بلوتوث مجهز است، می‌توان تا فاصله 15 متر اسپیکر را جابجا کرد و امکان شنیدن صدایی باکیفیت را چه در فاصله دور و چه در فاصله نزدیک فراهم ساخت. برای اتصال به صورت باسیم هم برای این اسپیکر یک ورودی صدا با رابط ۳٫۵ میلی‌متری در نظر گرفته شده که با استفاده از آن می‌توان دستگاه‌های مختلفی مثل کامپیوتر، پخش کننده موسیقی، گوشی موبایل و درکل تمامی دستگاهی که دارای رابط ۳٫۵ میلی‌متری صدا هستند، را به این اسپیکر متصل کرد.

 


speaker-bluetooth-beats-13

 

انتخاب رنگ محصول :

 

لطفا در هنگام ثبت سفارش بعد از وارد کردن مشخصات خود در قسمت ( پیام ) الویت رنگ محصول درخواستی را برای ما بنویسید .