دستگاه تصفیه آب خانگی کوچک « فروشگاه بازارکده | خريد پستي

a a
دستگاه تصفیه آب خانگی کوچک
توضیحات : دستگاه تصفیه آب خانگی کوچک   قابل نصب بر روی انواع شیر جهت مصارف خانگی و تهیه آب شرب دارای قیمت بسیار مناسب کوچک و کم حجم     دستگاه های تصفیه آب دارای انواع مختلف میباشند بعضی دستگاه ها که پیشرفته بوده و دارای قیمت های بالا و چند میلیونی هستند ، دارای مخزن های مختلف جهت اضافه کردن انواع مواد معدنی و مواد مورد نیاز به آب هستند اما بعضی از دستگاه ...

قیمت: موجود نیست تومان

دستگاه تصفیه آب خانگی کوچک
قیمت: موجود نیست تومان

دستگاه تصفیه آب خانگی کوچک

 

قابل نصب بر روی انواع شیر

جهت مصارف خانگی و تهیه آب شرب

دارای قیمت بسیار مناسب

کوچک و کم حجم

 

دستگاه تصفیه آب خانگی

 

دستگاه های تصفیه آب دارای انواع مختلف میباشند

بعضی دستگاه ها که پیشرفته بوده و دارای قیمت های بالا و چند میلیونی هستند ، دارای مخزن های مختلف جهت اضافه کردن انواع مواد معدنی و مواد مورد نیاز به آب هستند

اما بعضی از دستگاه ها مثل همین دستگاه موجود در فروشگاه ، فقط تصفیه کننده میباشند و با عبور دادن آب از 2 فیلتر موجود در دستگاه ، آن را تصفیه مینمایند ، که شما میتوانید به راحتی دستگاه را باز نموده ، و با شستن فیلتر ها ، مجددا آن ها را نصب و از آن استفاده نمایید .

 

دستگاه تصفیه آب خانگی

 

طبق گفته سازنده ، این دستگاه توانایی تصفیه 10 هزار لیتر آب را دارا میباشد .

 

از دیگر مزایای این دستگاه ، داشتن دستگیره ای بر روی دستگاه میباشد که شما میتوانید زمانی که میخواهید آب شرب تصفیه شده تهیه نمایید ، دستگاه تصفیه آب را در مدار قرار داده و آب را با فشار کم باز نموده و آب از فیلتر ها گذشته و تصفیه میگردد و زمانی که نیاز دارید برای شستشو یا … از آب استفاده نمایید ، با چرخش دستگیره تعبیه شده بر روی دستگاه ، فیلترها را از مسیر تصفیه آب خارج کرده و آب را به صورت مستقیم استفاده نمایید .

 

 

دستگاه تصفیه آب خانگی

 

این دستگاه در دو مرحله به تصفیه آب از نظر ناخالصی می پردازد. مرحله اول از کارتریج سرامیکی استفاده می کند و مرحله دوم از فیلتر نانوKDF برای فیلتر کلر باقی مانده اضافی در آب، و یون های سنگین موجود در آب مانند PD، CD، و CR استفاده می کند. توانایی فیلتر آب تا 10000 لیتر را دارد. با شستن دستگاه می توان از آن متوالیا استفاده کرد.

تصویر زیر عکس محصول ارسال میباشد

دستگاه تصفیه آب خانگی

 

http://img.ir/QmL.jpg

 

به همراه راهنمای تصویری نصب تصفیه آب  بر روی شیر

تصویر دستگاه تصفیه آب نصب شده بر روی شیر معمولی

دستگاه تصفیه آب خانگی